close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יישור שיניים שקוף – נהנים מטיפול איכותי ואסתטי

מערכת שורשיז ניסן, תשפד25/04/2024

טיפול יישור שיניים שקוף נעשה באמצעות סמכים שקופים המותקנים על השיניים, כך שלא ניתן להבחין בהם. יתרה מזו, במקום להשתמש בגשר קבוע מברזל אפשר להשתמש בגשרים ופלטות שקופות אשר ניתן להתקין אותם בשעות מסוימות

תגיות:
צילום: freepik

אחת הבעיות איתה התמודדו מטופלים שביקשו לעבור טיפול יישור שיניים בעבר, היתה שהיה מדובר בטיפול מאוד לא נעים ומאוד לא אסתטי. אומנם התוצאה הסופית שהטיפול יצר היתה איכותית ושיפרה באופן משמעותי את האסתטיקה של הפה והלסתות, אך התהליך עצמו היה מאוד לא אסתטי, וגרם אי נוחות למשך תקופת זמן לא קצרה במהלכו הוא התבצע.

הסיבה לכך שטיפול יישור שיניים נחשב לטיפול לא נעים ולא אסתטי, היתה העובדה שהוא כלל שימוש בסמכים מברזל אשר היו מותקנים על גבי השיניים עם גשר שנועד להחזיק את הסמכים חזק ולאפשר לייצור לחץ שיקרב את השיניים, ליישר אותם ובכך לצמצם עד לכדי

צילום: freepik
אפס את המרווחים שהיו קיימים בין שן לשן.

העובדה שהטיפול התבצע באמצעות סמכים וגשר מברזל, גרם להרבה מאוד אנשים, בעיקר מבוגרים, להימנע מלעבור אותו. זה לא הרגיש נוח ולא היה נעים. מי שעבר את הטיפול יודע, בכל פעם כשהוא פתח את הפה היה ניתן להבחין בכך שהשיניים אינן ישרות ויש עליהן סמכים מברזל שפוגעים ביכולת לייצר חיוך טבעי.

עם השנים נוצר פתרון כגון יישור שיניים שקוף. מדובר על פתרון יעיל ונוח שמאפשר לכל מי שצריך לעבור את הטיפול מבלי לחשוש מאי נעימות ומהעובדה שהטיפול נעשה באופן לא אסתטי. לכן, זה לא מפתיע שהיום הרבה מאוד אנשים מבוגרים כן בוחרים לעבור טיפול יישור שיניים ולטפל במרווחים הקיימים בלסת ולהעניק להם מראה יפה ומרשים יותר.

מה זה טיפול יישור שיניים שקוף ומה היתרונות שלו?
טיפול יישור שיניים שקוף נעשה באמצעות סמכים שקופים המותקנים על השיניים, כך שלא ניתן להבחין בהם. יתרה מזו, במקום להשתמש בגשר קבוע מברזל אפשר להשתמש בגשרים ופלטות שקופות אשר ניתן להתקין אותם בשעות מסוימות ולהוריד אותם בשעות אחרות, למשל בעת פגישות, עבודה או במקרים אחרים. זה מקל על איכות החיים ומאפשר להתנהל בצורה הרבה יותר נוחה ופשוטה.

חשוב לציין, להבדיל מטיפול יישור שיניים שנעשה בעבר, הרי היום טיפול יישור שיניים שקוף מתבצע לאורך תקופת זמן קצרה יחסית. אפשר שתוך מספר חודשים הטיפול יושלם, השיניים יתיישרו ומבנה הלסת יהיה אסתטי כפי שהמטופל מצפה שיקרה.

היתרונות של טיפול יישור שיניים הם ברורים:
ראשית, מדובר על טיפול הרבה יותר נוח, נעים ופשוט מאשר טיפול יישור שיניים רגיל. מעצם העובדה שאי אפשר לשים לב שהמטופל עובר טיפול כזה ומעצם זה שאין צורך להתקין את הגשרים והפלטות במשך כל שעות היממה, מוכיח זאת.

שנית, תוכניות הטיפול היום הן הרבה יותר מתקדמות, הרבה יותר איכותיות וכוללות שימוש באלמנטים המאפשרים להגיע לתוצאות הרבה יותר איכותיות. תהליך האבחון הוא הרבה יותר מדויק והביצוע הרבה יותר טוב.

שלישית, ניתן לעבור את הטיפול בכל גיל, ללא שום בעיה, ללא שום חשש ובלי שאיכות החיים תיפגע.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה